תקנון האתר
תקנון החנות
1.הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים
2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
6. המחיר הינו כולל מע”מ אלא אם צויין מפורשות אחרת .
7.האתר לא יעביר פרטים של משתמש כלשהו לצד שלישי, וישומשו לצורך מתן השירות למשתמש באתר.
רכישה רגילה
במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :
1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל”עגלת הקניות” ימשיך הקונה בעמוד “עגלת הקניות” ל”אישור קנייה” ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.
החלפות והחזרות:
- ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי מלא (ללא עלות דמי המשלוח), זיכוי או פריט חלופי.
- לא ניתן להחליף או להחזיר פריטים שנעשה בהם שימוש או שאריזתם נפתחה – פריטי לבוש יוחלפו אך ורק אם הם נושאים את התווית המקורית.
- ניתן לקבל זיכוי של באזז ג’ינס, החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה או צ’ק תוך 30 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
- במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתם עלולה להתבטל על ידינו. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.
במידה והמוצר פגום ניתן לפנות אלינו בכל ערוצי התקשורת ואנו נדאג להחליפו בתוספת עלות דמי משלוח
לשאלות, בירורים ויידוע לגבי החזרות, אנא פנו לשירות הלקוחות באחר מהאמצעים הבאים
:
טלפון: 03-6812526
דוא”ל: bazzjeansIL@gmail.com
• הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
• החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה.
ביטול הזמנה
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה* בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )
2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות במייל:
bazzjeansIL@gmail.com
3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש”ח, בהתאם להוראות החוק.
4. אם סופק המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה . מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
5 מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח , וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח .
6. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
6.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
6.2 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
8. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights
אספקת המוצרים
1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.
3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
דמי משלוח
1. דמי המשלוח אינם כלולים במחיר המוצר, אם ברצונו של הלקוח לקבל את המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד עגלת הקניות” שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.
4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
5. הלקוח מאשר גם את מחירי המשלוח כחלק מעסקת המכר
שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:
רנסן בע”מ (באזז ג’ינס)
טלפון: 03-6812526
כתובת: דרך בן צבי 84, ת”א , קומה 1, אולם 112
דוא”ל (E-Mail):
bazzjeansIL@gmail.com
כללי
1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר .
3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר,הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
5. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.